Reklamační řád

Úvod Dodání zbožíReklamační řád

Zboží balím velmi pečlivě. Přesto se může stát, že nedobrou manipulací během doručování se může zboží poškodit. Doporučuji balíček rozbalit ihned po převzetí, platí to obzvláště u vitráží, a zkontrolovat, v jakém je stavu. Pokud bude zboží poškozeno, ihned seznamte pracovníka pošty s tímto stavem. Napište mi pak email koprivova.a@seznam.cz, nebo zavolejte mob. 776032714 a domluvíme se na dalším postupu. Každopádně budu chtít vrátit poškozené zboží v originálním obalu. Pokud budu mít materiál na stejné zboží, vyrobím vám zdarma nové, pokud to nepůjde, vrátím vám peníze za poškozené zboží.

Na zakoupené zboží vám poskytuji záruku jeden rok. 

Vyskytnou-li se v průběhu záruční doby na dodaném zboží vady, máte jako zákazník právo tyto vady reklamovat.

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude Vaše reklamace oprávněná, budou Vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny. Je nutné nám dodat doklad o zaplacení přepravy. Nepřebírám reklamované zboží zaslané na dobírku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Reklamace se nevztahuje na poškození vzniklé nesprávným zacházením!